Subject: Re: Eesti IP-aadressi vahemikud
From: "Silver Lusti" <[email-masked]>
To: "Juhani Uri" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 17:00:01 +0200

Tere!

Täname pöördumise eest. RIA-l täna kohe paremat nimekirja pakkuda ei ole kui 
Teie enda välja toodud veebilehel. Seal peaks eelduste kohaselt olema 
adekvaatne informatsioon.

Lugupidamisega

Silver Lusti

Osakonna juhataja

+372 5880 2056

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigi Infosüsteemi Amet

Õigusosakond

Pärnu mnt 139a, Tallinn 15169

 <http://www.ria.ee> www.ria.ee

From: Juhani Uri <[email-masked]>
Date: Thursday, 29. February 2024 at 07:48
To: ria <[email-masked]>, Automaatvastus <[email-masked]>
Subject: Eesti IP-aadressi vahemikud

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere!

Pöördun teie poole võib olla natuke kummalise palvega.

Kas RIA on pakkuda list  Eesti IP vahemikudest? Kui teil endal jagamiseks ei 
ole, siis ehk oskate soovitate kust võiks seda saada. Kas näiteks see 
https://lite.ip2location.com/estonia-ip-address-ranges?lang=et ?

Sooviksime võrrelda enda tulemüüris oleva listidega.

Parimat,
Juhani Uri
5135899